De MOAwards, de belangrijkste prijzen voor de Marketing en Analytics branche, zijn woensdagavond 7 juni 2017 uitgereikt in Beachclub Vooges in Zandvoort. Naast de bekende categorieen is dit jaar voor het eerst ook de Digital & Webanalist van het jaar uitgereikt.
MARKETING RESEARCH & ANALYTICS BUREAU VAN HET JAAR 2017:
Perspective
INSIGHTS PROFESSIONAL VAN HET JAAR-BUREAUZIJDE 2017:
Markus Leineweber, Perspective
INSIGHTS PROFESSIONAL VAN HET JAAR – BEDRIJFSZIJDE 2017:
Barbara Nieuwenhuijs, Roche
YOUNG TALENT VAN HET JAAR YOUNG TALENT VAN HET JAAR 2017:
Judith ten Bokkel, Kantar TNS
DIGITAL & WEBANALIST VAN HET JAAR 2017:
Marc Tollens, Air France/KLM
WETENSCHAPSPRIJS VAN HET JAAR 2017:
het artikel “Oorzaken en gevolgen van het terugsturen van online aankopen” van Alec Minnema, Tammo Bijmolt en Sonja Gensler unaniem tot winnaar van de MOAwards Wetenschapsprijs 2017 uitgeroepen.
MOA OEUVRE AWARD 2017:
Fred Bronner