• Achtergrond 2017

Theo van der Steen - nominatie Insights Professional van het jaar - bureauzijde

TheoTheo is mede-oprichter van Underlined. Hij ontwikkelt sinds 2013 in co-creatie met Nederlandse bedrijven en diverse wetenschappelijke instellingen nieuwe methoden om inzicht te krijgen in klantbeleving. Hij heeft een volledig eigen en unieke (wetenschappelijk gevalideerde) methode ontwikkeld. Deze methode verkrijgt inzicht in de klantreis, langs alle touchpoints, op basis van diverse innovatieve Big Data methoden. 

Als klein bureau wint Theo regelmatig opdrachten bij grote Nederlandse organisaties. Hij werkte o.a. succesvol samen met Aegon (gebruikmakend van procesmining, tekstmining en datavisualisatie waardoor het management direct toepasbaar inzicht krijgt om de klantreis te verbeteren) en CZ. Over beide cases presenteerde hij samen met de opdrachtgever op het MIE. Verder spreekt Theo regelmatig op diverse podia en werkt aan wetenschappelijke publicaties op zijn geliefde vakgebied: Customer Journey Analytics. Altijd innovatief en vernieuwend, op zoek naar continue actuele insights.